Wednesday, May 16, 2012

menyinga

Ada readers email FY tanya beli apa kat Singapore. Segan la FY nak tunjuk tapi just for sharing, I would to like say kalau nak beli high end product, better beli dekat oversea. Harga murah dari Malaysia, dapat GST refund and sales assistant yang pandai menghormati pelanggan ;)

FY ni takda lah from head to toe, luar dalam semua nak branded. I bought from all over places. Kalau cantik & mampu beli, FY beli. Tak kisah la jenama apa. But I do have my favourite brand & product. FY pun suka online shopping, malaysia website as well as other countries website. Kalau oversea especially UK, FY akan minta my brother yang belikan and deliver to his house. Biasanya kat sana posting charge free je. cheapskate sket FY ni. suka benda free2..hehe..who doesn't rite??

Ok,back to singapore story..FY pergi shopping barang hantaran sket2 kat sana..I went to all shopping malls at Orchard Road and Marina Bay Sands. memang syurga membeli belah but cannot challenge Oxford Street,London & Milan,Italy lah kan..hihi..retail theraphy makes me happy *sumtime not*

I bought wallet for both of us, watch for him, belt for him and tops for me.

Tapi bukan semua from Fendi lah..ada yang beli from other shop. Fendi is my most favourite brand.FY suka initial F tu.cantik!

  

3 comments:

  1. Wauu..bestnye .. bile ntah impian mjadi kenyataan nak g Spore ni. huuu

    ReplyDelete
  2. hohohoooo... ingatkan menyiga = marah. rupa2nya lain. hehehe.

    ReplyDelete