Friday, May 18, 2012

glowing bride

Who doesn't want to be a glowing bride on your wedding day?FY percaya semua wanita sukakan kecantikan dan nak jadi cantik luar dan dalam.Cuba you all bayangkan, pakai baju designer 5 star dan MUA pun yang femes emes TAPI bau badan kurang menyenangkan,kuku terkopek sana sini, nafas pulak berbau..hahaha..Nak jadi pengantin ni, tetamu tengok atas bawah..Kita akan jumpa,peluk cium tetamu (perempuan dan yg mahram je k) dan beramas mesra. So, kita mesti make sure yang kita ni menjadi bride yang segar, wangi & cantik luar dalam.

Banyak kali FY pergi wedding dan masuk bilik pengantin tapi si pengantin perempuan still tak mandi lagi..Dah pukul 10 pun tak mandi2..sampai MUA datang baru terhegeh2 nak mandi..Hello pengantin perempuan, you all tu dah jadi/nak jadi bini orang, kenalah mempersiapkan diri..mandi bersih2..kalau boleh mandi lebih lama sedikit dari biasa..gosok dan sental badan anda terutama di celah2 tu..lepas mandi, pakai lotion,deodrant dan sembur perfume.Ramai bride lupe tentang ini! sadis ok.

Seelok2 nya kalau you all ada bajet lebih, pergi la spa 2 or 3 weeks before. Dekat groupon kan banyak promotion murah2.Spend la sket masa dan duit untuk memanjakan diri. Untuk diri dan bakal suami jugak kan :)

3 comments:

  1. baik cik fy.i take note.yela kadang2 terlupa kan,nasib baik u igtkan hihi

    ReplyDelete
  2. nak gi spa petang ni!!! tp kawin lmbt lg haha..

    ReplyDelete
  3. FY...as dah dapat kad FY..cantik.!

    terima kasih FY...

    ReplyDelete